Filemons Cream

Dupla csokis brownie



Mostanában kezdtem rákattanni a brownie-ra. Nem is értem miért csak most, mert amúgy imádok mindent ami csokis. Lásd csoki mousse.
A brownie egyszerű, gyors, és istenien csupa-csupa csokis! Ez a recept egy saját kotyvasztás. Kicsit loptam egyik ismerősömtől (Erikáé is isteni finom amúgy!), kicsit Martha Stewart-tól, így jött össze a kedvenc receptem.

Hozzávalók:

8 dkg vaj
10 dkg csoki
3 evőkanál nutella
0,5 dl erős fekete kávé
10 dkg cukor
1 vanília rúd kikapart magja
3 tojás (2 nagyobb)
10 dkg liszt
1/4 teáskanál sütőpor és ugyan ennyi só

A sütőt 175 fokra melegítem elő. Nem használok légkeveréses funkciót.
A vajat egy vastag tűzálló lábasban megolvasztom a csokival, nutellával, vaníliával és kávéval. Alacsony lángon folyamatosan kevergetve 5 percig "főzöm". Vigyázzunk, hogy ne forrjon fel!
A cukrot a tojással 4-5 percig keverem elektromos habverővel, amíg habos nem lesz.
Ekkor belekeverem a már kicsit kihűlt csokis-vajas keveréket. A lisztet külön tálban összekeverem a sütőporral és sóval, majd a masszához szitálom. Alaposan összekeverem.
Egy kb. 25x20 centis tepsit kibélelek sütőpapírral és beleöntöm a tésztamasszát.
A sütő középső részén kb.20- 25 percig sütöm.

You Might Also Like

0 vélemény

Flickr Images